ångest!

Sitter med en oerhört jobbig biologiinlämning till imorgon, vill verkligen ha höga betyg även fast det bara är 1:a terminen i gymnasiet! *Hej prestationsångest* Men man måste ju erkänna att det roligaste inte är när jag får reda på om jag får ett bra betyg utan det roligaste är hur glada mina föräldrar blir!
Den här veckan har iallafall inte sett ut så bra på hundfronten, inte gått en långpromenad med henne, även fast vädret var så bra idag! Inte ens gått en riktigt promenad över 15 minuter :/ Skulle ju vart hundträning idag med Fanny också men det blev inte heller av :/
Imorrn har jag som tur nästan inge prov alls så då har jag tid till bloggen och Zelma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0