Arga hundar..

Igår när jag var med min kompis så hade vi Zelma uppe i rummet, Dublin ville också följa med så han var också med men inte särskillt länge.
Hela dagen sen Dublin kom hem så har Zelma varit avvaktande mot han, när hon låg i soffan så morrade och sskällde hon smått när han kom i närheten, och han höll sitt avstånd! Helt olikt från Zelma då de är bästa kompisar..
Så när båda var uppe i mitt rum så rök de plötsligt ihop, dom bet, skällde och hoppade på varandra hela tiden och visade tänderna - inte som kompisar dock.
Jag försökte skilja dom åt och försökte säga åt zelma, men hon var så inne att hon inte ens hörde/brydde sig om mig.
Tog in min hand för att försöka skjuta bort Dublin medans jag höll i Dublin, men då bestämde sig han för att jag också var en fiende så han bet till på min handled. Så nu ser jag ut som att jag har brånt mig med flit på en stekpanna eller nått och har 4 stora märken runt min arm/handled.
Dom slutade bråka några sekunder efter det, och det var väl tur det. Inte likt dom och man vill ju självklart inte att det ska hände. Jag som är lite överbeskyddande undrar ju självklart hur det går om dom är ensamma tillsammans någon gång och det händer..
Ja men ser ju att det gick hål på huden iallafall...

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja eller hur :)

2011-12-30 @ 14:08:28 / URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

aj :o



sv; tackar :)

2011-12-30 @ 14:46:03 / URL: http://tjejenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0