Leksaksälskaren ;)

Zelma har dragit upp alla sina leksaker till mitt rum nu och ligger och tittar på mig för att ja ska börja leka med henne.. 2 gummiben, en liten boll, en plast/skummgummiboll och en stor fotboll har hon sprungit ner för att hämta upp hit den knasen ;)
Den stora fotbollen köpte min mamma på röda korset i fredags för typ 1 krona till Zelma. Jag är faktiskt verkligen säker på att ingen gillar bollar lika mycket som Zelma gör, hon blir verkligen helt galen och hör inte när man pratar med henne.. Fotbollen kom iallafall hem hit och efter 5 minuter var det ett 10 cm stort hål på den :s Herregud, hon borde ju dö av gladhet min hund!

Kan ta kort och lägga upp på bloggen imorrn haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0