lilla prinsessan

Hejhej bloggen!

Är lite orolig över lilla hunden min, igårkväll började det med att hon gick under sängen och sov, det var nästan svårt att få fram henne och jag som blir så orolig lätt ville verkligen inte att hon skulle lligga där. Sen när jag kom hem idag från skolan så brukar hon rusa fram till dörren och skakar på rumpen som en elvisp, men idag så stannade hon några meter innan och gick långsamt fram till mig - fortfarande lika glad men ändå.
Just nu så ligger och är armstöd till mig här i soffan, så nu är det helt okej.

Känner mig som en mamma som har ett barn som har fått en allvarlig sjukdom eller nått <3 Men jag antar att hundar också kan ha bra och dåliga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0