Marley & Jag

Om ni hundmänniskor på n¨got sätt har missat den här filmen så tycker jag att ni ska få tag på den direkt, springa till en affär/hyra den/ladda ner den, vadsomhelst! För den är så värd att se!
Skådespelarna är toppen och hela filmen är super, inga delar som är mindre bra än andra då den är väldigt genomtänkt. Den är både sorglig och rolig men mest av allt så är den väldigt fin! :)
När jag såg denna film första gången så låg jag hemma i soffan, hade precis ätit en fet kebab och låg och mådde illa i soffan med min storasyster, och så gick den här på tv, har lfera gånger sett att den har gjort det men att den haft ett så tråkigt namn att den inte varit värd att se haha! Men det slutade iallafall att man satt och storgrinade och tänkte på den fina filmen resten av kvällen ;)
Se den ni som inte gjort det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0