framtidsdrömmar

Mina "framtidsdrömmar" är både drömmar som kan ske inom ett år och drömmar som kan hända inom 10 år. Ja ghar såklart många drömmar men ska försöka få med den största inom hundvärlden :)
Varje sommar sen 3 år tillbaka så har jag och min kära kompis Linnea åkt ner till hennes sommarstuga i Brösarp i Skåne, världens underbaraste plats med stoooora fält så långt ögat kan nå, glada skånska människor, en mysig gård, mysiga stränder men det bästa är den stora sommarhagen precis intill huset där 10 hästar springer omkring. Dit in brukar jag och Linnea smita in flera gånger om dagen, helt utan säkerhet och mysa med hästarna och titta och fotografera dom. Det är nog det bäääästa jag vet att göra! Och jag älskar fina underbara Skåne med hela mitt hjärta och önskar att ja iallafall kan skaffa ett sommarställe där i framtiden om inte att flytta dit på heltid.
Jag drömmer då om att bo på en gård, inte så värst stor utan satsar mer på att inreda det mysigt och fint, ha 1-2 hästar där, bo där med min nuvarande pojkvän, ha lilla Zelma där (som självklart kanske blir lite svårt) men att faktiskt sätta en kull på henne för att föra henne vidare. Ha hennes små barn springandes runt där och samt ha ett slags rehabiliteringshem där, ta in och ta hand om hundar som haft det svårt i livet och få dom att kunna leva ordentligt och bli glada igen, det har funkat så bra med Zelma så vill man verkligen hjälpa till!
i mina mindre drömmar så vill jag volontärjobba i hundstallet, och ta hem en hund därifrån eller från någon annan organisation för hundar som kanske inte haft det bästa livet :)
Jag och Oliver, Skåne 2010. <3

Kommentarer
Postat av: sofia, ryttartrion

Dom rider på islandsstång :)

2011-12-03 @ 09:45:30 / URL: http://ryttartrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0