Hundfrågor av Fanny

Några jag tycker är duktiga inom hundvärlden: Cesar Millan, Fredrik Steen, Eva Bodfäldt
Detta är min största hund-dröm: Bli hundinstruktör och äga fler hundar och tävla mycket!
Den hund jag fastnat mest för: Salza helt klart!
Det roligaste med att ha hund: Utvecklas med hunden, komma långt och lära sig!
Min favorit hund-gren: Agility, även lydnad
Mitt bästa hundminne: Agilitytävlingen o mycket mer saker säkert!
Mitt sämsta hundminne: När Salza höll på att dö som valp, när Smilla fick epilepsianfall.
Min favoritras: Golden eftersom jag har det, men tycker Sheltie är riktigt fina!
Dethär vill jag förbättra/göra mer: allting, tävla mer och gå mer kurser
Varför jag började med hundar: Levt med hundar hela mitt liv då mamma började med det
Hundtidningar jag prenumererar på: Härliga hund, brukshunden, hundsport (3 tidningar just nu)
Min första tävling: Jag gjorde min första utställning när jag var runt 7 år kanske..


Smilla - våran förra hund <3


Kommentarer
Postat av: emma

Har en bloppis på bloggen, gör även bloggdesigner kika gärna in:)

2011-11-24 @ 20:03:03 / URL: http://eemmahagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0