JH kollektionen! Tyck till! :)

Jag tycker som många andra om hööks nya kollektion, vid namn JH collection.
Nu är det ju hundar den här bloggen ska handla om och inte hästar, även om jag gärna skulle vela skriva ett hästinlägg lite då och då! Men i denna kollektion har dom ävem designat ett hundtäcke, och jag tycker att det är FARLIGT snyggt! Jättefin färg, bra detaljerat, bra krage och loggan är super! Det bästa är att det faktiskt bara kostar 189 kronor också! :)
Min fråga till er då.. Vad tycker ni om detta hundtäcke? Fin/fult? :)

Kommentarer
Postat av: Linnea ♥

hehe okej, jaa jag gillar inte det för man får blodförgiftning av det :( men alla har ju olika!

2011-11-21 @ 22:56:02 / URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01
Postat av: Cassi ♥ I'm the sweetest bitch you'll ever meet!

Vad braa att du blev glad :D hihi, jahaa okej, går de bra o driva blogg tsm med nån annan? :D



JAG ÄLSKAR JACKAN! Dyr like hell, men så himla värt de, ångrar mig inte en sekund, den kostar ju 2700kr, men fanns inte i några affärer där jag bor, helt slutsåld, så fick beställa den o då blev de 2900kr ist :P Rätt mycket pengar, men vafan, vill man ha något så vill man :)

2011-11-21 @ 22:57:48 / URL: http://www.nattstad.se/cassilicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0