Leverpastejstanten

Ligger här i sängen och har vaknat för ett tag sen, ska snart iväg och rida men innan ska jag gå ut med Zelma och gå till kaninerna! Ska bara fixa lite tidsinställda som jag inte hann med igår! :)
Idag åker jag nämnligen till min farmor med min storasyster Jenny. Zelma kommer nog också följa med för det var så länge sen hon träffa farmor nu, sen tycker hon att det är så roligt att springa runt i farmors stora villa, som ett avkopplinghem för henne kan man säga! :)

Och vi ska inte prata om hur mycket farmor skämmer bort henne, farmor brukar kallas "Leverpastejstanten" när Zelma är i närheten haha! :) Bara hon äter sin riktiga mat så! ;)
Nej nu ska jag ta och fixa! Tänkte att Jenny, jag, farmor och Zelma ska ta en långpromenad på söndagen kanske, och då tar jag självklart med kameran! :)
Bild från i somras på Zelma och jenny! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0