Tar tag i bloggen!

Kan säga med glädje att Fanny och jag ska ta tag i bloggen! Vi skulle börjat idag men jag har legat och varit mer eller mindre magsjuk, så att sitta och knappa vid datan föll mig inte in i humöret.
Jag har iallafall tittat upp massa saker att blogga om och när vi har fixat lite nyare bilder så kommer även en jättefin design komma in som vi kommer beställa (har inte pratat med fanny om detta än hehe.. men designen kommer vara så fin så att den kommer kosta 100 kr) ingen stor kostnad helt enkelt, så det finns inga problem med att betala den!

Alltså så kommer den här lyftningen bli toppen och jätterolig! :)
Men! Innan jag ska fixa andra saker så ville jag säga det, under kvällen ska det fixas med inlägg och tidsinställda eftersom att jag kommer vara borta i princip hela lördagen och söndagen, ska försöka få Fanny att lägga upp Agilitybilder på Salza och Zelma som vi tog för drygt 2 veckor sen, så att det får fylla ut bloggen för ikväll! :)
Det här inlägget var meningen att det skulle publiceras igår vid 5 tiden ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0