Reflextider!

Reflextider, yes!
Jag har sett så många när jag har varit ute på promenader som har haft reflexer på sig själva och på sin hund, men majoriteten har inte en enda reflex på sig faktiskt - jag är en av dom.

Egentligen vet jag inte varför då det är sjukt dumt, speciellt när man går i skogen när det är mörkt och jakttider, zelma är ju så vit att man kan ta henne för en ljus hare eller liknande, nej det här är dumt av mig!
Det blir att åka in till hööks någongång under veckan och köpa ett reflextäcke, hööks är en otroligt bra affär med bra priser och vad jag har märkt bra kvalité! Andra klagar så mycket på kvalitén men det beror ju också på hur väl man tar hand om plagget, right? ;)
Detta reflextäcke kommer från Hööks och kostar bara 149 kronor! Den täcker hela kroppen och är också lite fodrar med fleece, perfekt för hunden när det börjar bli lite småkyligt! :)
Update: Såg nu att de också har rea på detta reflextäcke och massa mer så det kostar bara 89!
//Celine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0