Blir arg

Nu blir jag riktigt arg! Sitter och kollar på ett forumsinlägg där de skriver '' Cesar VS Fredrik Steen '' och alla påstår såklart olika, men det jag blir arg av är att dom säger '' Har fredrik eller Cesar fel? ''.
Ingen har ju fel i vad de gör, de är kända och de ska de vara stolta av med tanke på vilken plin de har på sina hundar, de är riktigt erfarna, faktiskt. Och det tycker jag också. Frågan är då varför alla andra inte verkar tycka likadant? Visst alla tycker olika, men de är så många som har hund som tror att de kan allt och ska då påstå att de kan mer än Fredrik Steen?! Skitsnack. Alla använder dessutom olika metoder på sina hundar, så ingen har rätt eller fel. Visst om man spöar hunden för nåt den inte gjort, det är skillnad. Men gör Fredrik det? nej! gör Cesar det? nej precis! Vad är då problemet? Låt de olika hundcoacherna ha sina metoder och lösningar istället för att hacka på de. Jag slår vad om att om ni hade en problemhund och lämnade den till Fredrik, så hade ni ändrat uppfattning, antagligen.

Jag står på både Cesars och Fredriks sida, för båda är lika duktiga. Ingen kan ta min åsikt från mig. Och jag tycker bara att det är fånigt av de som tror att de kan, att säga att Fredrik gör fel, för det verkar som att de hackar på honom mest?

Tyck vad ni vill, men snälla, tro inte att bara en metod fungerar på alla hundar.



// FANNY

Kommentarer
Postat av: A D I N A

Asså jag vet inte, men annars kan du ju lägga ut bilderna och spara dom och kanske tabort dom sen, jag vet inte :)

2011-12-12 @ 21:04:28 / URL: http://adinafoto.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Vad söt liten vove

2011-12-13 @ 00:06:29 / URL: http://kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0