Duktigt, Molle!

Igår så gick jag ut med Molle 40 minuter och gick förbi stallet på de stora ängarna. Han skötte sig fint, nu går allting bra :) Han har heller inte markerat mer och han är inte på hundarna så mycket! Han behövde nog bara vänja sig in i denna miljö med oss, det tänkte jag redan från början.

Var ute med Molle för ungefär en timme sedan, ska nu ge ett ben till honom och sedan kommer mormor kl 2.
Mamma är ute på långpromenad med mina små tikar just nu, men när mormor kommer hit, runt kl 2, så ska mormor, jag och hundarna på långpromenad :)

Jag tänkte även träna Molle lite sen och se hur han är. Han är ju lite svår eftersom att han är hane och han äter dessutom inte all sorts godis så det är svårt att få en bra ögonkontakt med honom när man inte känner honom, men han tyr sig till mig när vi är hemma. Det är bra det!
Han fick sova i köket inatt med och mina hundar var i vardagsrummet med mig när jag sov på soffan.






Kommentarer
Postat av: elsa!<3

hahah tack!:)

aww vilken sööt hund!<3

2011-12-30 @ 13:04:21 / URL: http://elsaedvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0