Långpromenad med alla 3

Mormor och jag tog en långpromenad i skogen idag med Sessan, Salza och Molle. Tog spårlinan och sele på Molle så när vi kom in i skogen så fick han springa fritt med flera meters lina. (anledningen till att jag inte släpper honom är att jag är hundvakt och känner inte Molle, samt att han ibland sticker).

När vi var långt inne i skogen så satt den en hängande kontroll för orientering som fladdrade i ett träd, Salza var lös och hon sprang runt där och lekte med Kottar. Men Sessan och Molle fick syn på orienteringskontrollen och båda skällde och spetsade öronen. Molle sprang fram lite försiktigt med linan på sig men sedan skällde han och hoppade iväg mot mig och han var lite rädd för den, hahahha söt. Sessan bara stog och glodde ;)

Sedan gick vi till en äng och där sprang Salza runt lös, älskar när hundarna bara kan springa runt på ängar. Men sen var hon vid en damm där det hoppade i ankor så hon vart skit förvånad och tänkte nästan hoppa i, haha.

En helt vanlig promenad idag alltså, men tänkte att ni ville veta hur den såg ut ;) tog lite kort och filmade lite också nu när Molle är här.

Molle fick tidigare idag ett riktigt ben. Då vart han glad ;)


Sessan förra sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0