Snart är designen klar! :)

Åkte hem tidigt imorse, var tvungen att gå ut med Zelma så åkte tunnelbana och buss i ca 1 timme för att göra det, vad gör man inte ;) Stannade hemma i 3-4 timmar och fixade på deisgnen (som jag förövrigt tycker börjar bli riktigt snygg!) sen åkte jag vidare tillbaka till pojkvännen där jag sovit. V har varit på ikea heela dagen så därpå den dåååliga uppdateringen.
Nu ska jag fortsätta med den nya designen, den kommer förmodlingen upp imorgon, då kommer det bli mycket roligare att klicka sig in här! :)
Imorgon kommer även detta upp:
- 2 julklapp.
- Köptips?
- Nyköpta saker (som jag ska köpa imorrn)
- Bilder från långpromenaden i måndags!
Ska bli kul att ta det lugnt hemma och fixa det här! :)
hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0