snöööö!

Wiho! Stockholms första riktiga har lagt sig nu över kvällen på marken och jag tror att den stannar! Oj vad glad jag är eftersom att vädret inte ens varit roligt när det inte snöat utan bara regn/snöat och blivit slaskigt :/
Men nu så!! Nu kan man äntligen ta roliga bilder på Zelma ute i snön till nya designen! Och framförallt ha mycket roligare promenader med henne! :)

Ville också bara säga att jag inte kommer lägga in så mycket bildinlägg med mina bilder innan designen blir helt klar eftersom att vi inte vet hur bredden på inläggen ska vara och då vet man aldrig om bilderna kommer utanför om man gör den mindre :)
Bild: Google

Kommentarer
Postat av: ee

Absolut! :)

2011-12-21 @ 12:57:30 / URL: http://emmahallbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0