Inköpt från hundmässan (fanny)


Detta fick jag med mig hem från hundmässan som var nu i december. (det som ligger i bädden)


170 :- har jag för mig
denna boken som den kända hundtränare Fredrik Steen har ''skrivit'' är helt toppen tycker jag. Lättläst (då det bara är frågor som folk skickat in och frågat honom) och man kan lära sig endel. Ett tips!


60 :- styck (120 kr för båda)
Dessa 2 retrieverkoppel, ljusrosa. skit söta! ;)


Det var mamma som köpte dom där så jag vet inte vad dom kostade.
3 dummisar. Ganska små, har fler hemma. Gillar dehär mindre mest.


280 :- kr tror jag att detta kostade minst. Brunt och rosa halvstryp (älskar detta)





170 :- tror jag att detta kostade (köpte från samma ställe som det andra halsbandet ovan)
Brunt och grönt halvstryp, lite smalare än det rosa (älskar detta också)



Resten kommer i nästa inlägg, annars blir det för mycket i detta inlägg! ;)





Kommentarer
Postat av: Frida

Tack så mycket!

Och hoppas också att det kommer bli en bra start på 2012 :)

Hoppas ni också får det!

Fina hundar. Har själv en golden retriever ;)

2012-01-01 @ 11:49:27 / URL: http://busfridis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0