Västar är toppen!

Den här västen kommer från Hööks (vem har sagt att man inte kan använda den till mer än hästrelaterade saker) ?
Tycker att västen kan vara en av mina bästa träningskompisar när jag är ute och går eller tränar med zelma! Dom tar inte alls mycket plats, är bra om det är för varmt med en jacka, lätt att bara ta av när det är för varmt! Så jag tycker att väst är superbra plus att det också är supersnyggt enligt mig! :)
Jag har denna väst från hööks och rider med den (är ju himlans snyggt att rida med väst hörrni) och är faktiskt supernöjd med den! Kostade bara 299 kronor och passformerna är super, samma med kvalitén (eller så är det bara jag som tar hand om mina kläder mer än andra) ;)
En stor HISS till västar inom hund/hästrelaterade saker!


Kommentarer
Postat av: felicia

Sv: Aa, det är alltid roligt med högra statistik! :D

2011-12-07 @ 22:21:47 / URL: http://ponniehjerta.blogg.se/
Postat av: kalle

Gud vilken fin blogg du har :) Och du skriver ju fett bra <3

2011-12-07 @ 22:36:14 / URL: http://kallehedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0