Förstörare.

Zelma vill verkligen inte att jag ska kunna blogga på den här bloggen, hur visar hon det tror ni? Jo hon går och bitar av det svarta på min dataladdare så att jag inte kan ladda datan förens pappa har fixat det.
Vet inte om det hade kommit nått på själva sladden som gjorde att hon började gnaga, hon gnagade iallafall inte igenom sladdarna som tur var!
Men som tur är så har Fanny laddat lite inlägg ser jag, svarar på era kommentarer imorgon då mitt humör är förstört av pms just nu, vill inte riskera att vara otrevlig eller inte lika intresserad som jag skulle vara vid mitt vanliga humör haha! ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

busig hund du har men söt var den!

2011-11-24 @ 10:48:03 / URL: http://frideliine.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0