Cesar Millan

Jag tror inte många av er har missat den här mannen som gått på tv i fleeeera år nu och som har blivit skriven om massor i tidningarna? Nämnligen den enda Cesar Millan!
Han håller tv pogrammet "Mannen som talar med hundar" och skriver lite självbiografi och är gästmedlem i olika serier.
Nu till just "Män som talar med hundar", Ett oerhört bra pogram som visar folk som har problem med sina hundar, det är problem som nästan vi alla har med våra hundar fast i mindre grad. Det roliga med detta är att Cesar verkligen framställer att det oftast inte är hundarna som det är "fel" på utan att det är ägarna som gör fel, då hundmänniskor oftast är ganska självupptagna när det gäller deras liv med hundar och oftast bara skyller på hunden.
Det som jag tycker är så bra med just Cesar är att en av de många hundar han använder i serien är just en "kamphund" såsom Pitbull, Bullterier och Engelsk bulldog - Hundar som många har förutfattade meningar om.

Jag tycker att det är bra att han, som har ganska mycket inflytande i samhället, att främställa och gå emot dessa eviga åsikter om just "kamphundar", dom behöver inte vara aggresiva, tuffa eller mördarlystna!
Detta programmet har lärt mig mycket om lydnad av det här pogrammet, man tänker verkligen på allt man gör efter att ha sett det här pogrammet, det är super tycker jag! :)
Tycker att alla ska titta på detta pogram! :)

Kommentarer
Postat av: JJ

tack!

2011-11-29 @ 23:08:00 / URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0