Gårdagen med hundarna

Igår så var det ju nyår, jag och mamma gick ut med Salza, Sessan och Molle på en långpromenad i ungefär 1,5 timme. gick i hagarna och hundarna fick springa av sig (Molle hade linan). Var skit trött efter det, typ lunkade skit sakta hem medans mamma tjatade om att jag skulle gå fortare, hahah.

Sen kl 6 på kvällen så gick jag och la mig en stund för jag var skit trött, sedan kom mormor (vi firade hemma med familjen och mormor, ganska lugnt).
Salza gick fram och tillbaka hela tiden inne och de skjöts ganska mycket smällare då, hon var lite orolig faktiskt... hon som inte har varit det, men hon var inte rädd om man säger så.

Pappa och jag gick iallafall ut med hundarna och då var det lugnt, inte en massa smällare.
Gick även ut med mamma med hundarna igen runt halv 10, då var det endel som smällde men hundarna reagerade iallafall inte, det var skönt. Var lite rädd att Sessan skulle göra det efter det härromdagen då hon hoppade åt alla håll (fast då var fyrverkerierna jätte nära).

Vid 12-slaget stod jag ute och fotograferade massor (hann inte ens umgås med familjen för jag var så inne i fotandet, hehehe).


Salza var lite rädd, min lilla plutt. Men inte så mycket. Runt 01.00 tog jag ut Salza i koppel och det smälldes endel så hon ville mest hem, men jag satt där med henne och busade utomhus, så allt slutade superbra <3


2012 ska bli BÄST!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0