Svara på frågor om kopplet

Här kommer några frågor till er läsare som ni får svara på om flexikoppel (ovan)!

1. använder du flexikoppel?
2. varför/varför inte?
3. vad gillar du med flexi?
4. vad gillar du mindre med flexi?
Jag själv har 3 flexikoppel hemma. Använder aldrig de, men om man är ute med en hund i taget så kan det vara skönt om man bara ska ta en liten kisspromenad och inte vill ha hunden lös.
När jag använder det så har jag aldrig hängande lina, utan jag samlar in det hela tiden så att jag har kontakt med hunden. Och kommer det en hund så spärrar jag och har så kort koppel det går, så hunden håller sig intill mig.
Men använder det somsagt nästan aldrig faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0