Vart vill jag komma?

Jag är inte den typ  av person som försöker gå efter hur andra gör (sålänge jag verkligen inte tycker att personen har ett sunt tänkande eller vet vad man håller på med). Jag vill skapa något eget och inte bara se att allt är perfekt. Det har jag däremot gjort hela mitt liv, velat att allt ska vara helt perfekt och att mina hundar inte ska visa någonting negativt (vem vill det egentligen?) men jag känner att jag vill utveckla saker nu, jag vill förändra saker i världen och göra något unikt. Jag vill jobba med problemhundar, förr eller senare vill jag det.
Nu blir det massor med tävlingar med en av mina hundar, för mig, och det ska jag också verkligen satsa på nu.
Sure, jag har ställt ut sen jag var typ 7 år och alltid tränat hundar, men nu vill jag göra något större av det.
Tävla agility och komma upp i HÖGA klasser, tävla lydnad och komma långt i det, tävla alla typer av sporter och sedan skaffa en till hund, det är mina planer.
Usch, jag vill inte vara 16 år, vill vara yngre. Jag känner mig typ gammal :s Känns som att man inte kommer hinna göra det man vill göra hela livet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0