Inköpt!

Nyss hemkomen efter en ganska strulig resa till både hööks i värmdö och kungens kurva.
Zelma har sett spöken hela dagen och inte varit som hon brukar vara mot andra hundar, mer om det skriver jag sen.
I värmdö köpte jag iallafall träningspåsen som man ska fylla godis med, ett pololinne, en vattenflaska/vattenskål som man kan ta mer på promenader och träningar och sen en bollslunga.
Bollslungan ska bli riktigt kul att utvärdera, om den verkligen håller när man kastar och plockar upp bollar bra, annars tycker jag att den verkar rolig! :)
I kungens kurva så köpte jag bara en blå stickad tröja till Zelma med vita snöflingor på. Anledningen till att jag åkte till Kungens Kurva var för att dom inte hade rätt storlek i JH täcket i värmdö och ville därför titta om dom hade det i kungens kurva istället. Det hade dom ju inte. Så de blir tyvärr inget JH täcke för mig, attans! Får hitta något annat fint till henne!

Kommentarer
Postat av: moa lundgren

myket fin blogg kolla gärna min om du har lust

http://mosansliv.blogg.se/

har du lust att följa min på blogg ving så blir jag stolt över dig och kommer rekomndera din blogg på min blogg mvh moa

2011-12-29 @ 19:42:28 / URL: http://mosansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0