Nyårsafton

Idag är det nyårsafton och jag ska bara vara hemma med familjen som vanligt, tycker det är mysigt och har faktiskt aldrig gillat nyår så mycket, det är nog den dagen på året som jag vill ta det mest lugnt haha ;)
Förra nyår var jag inte hemma, så jag vet inte riktigt hur Zelma kommer reagera men jag tror inte att hon kommer reagera bra på alla fyrverkerier. Dom senaste dagarna så har folk smällt lite fyverkerier lite smått, Zelma harsmåmorrat och rest ragg men har som tur inte blivit rädd. Dublin däremot skäller på en gång och går inte att få tyst på, och då sätter han igång Zelma. Så jag ska nog vara inne och ta hand om Zelma mycket :) Inge fel med de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0