Planer för dagen

Igårkväll så markerade Molle ungefär 5 gånger, så han fick sova i köket inatt och så spärrade jag av så mina hundar var i vardagsrummet med mig, jag sov på soffan ;)
Molle pep endel men gav honom ett ben och sen så la han sig och sov så gott hela natten ;)
Gick och la mig runt halv 4 på morgonen då jag satt vid datorn halva natten, och gick upp ungefär halv 9 på morgonen, fick alltså bara sova 5 timmar. men det gjorde inget ;)

Mamma tog idag våra hundar på en lång promenad då hon lämnade bilen på verkstaden och gick hem med hundarna, så dom är ju väl rastade och motionerade för tillfället ;)
Gav Molle mat när jag kom upp, han åt ungefär hälften men åt mer när vi kom in från promenaden. Var ute med honom en stund och han gjorde det han skulle och skötte sig bra. :)

Idag ska jag vara med en kompis jag inte varit med på flera veckor, eller månader?
Hon kommer hit då jag måste fixa och ha koll på hundarna också såklart. Ska ta ut Molle på en längre promenad om ett tag och sen ska dom få lite aktiviteter här inne! :)

Idag ska jag ha koll på att Molle verkligen inte markerar inne!! Än så länge har han inte gjort det vad jag sett.



en bild på Molle. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0