Present:

Av min pojkväns mamma fick jag ett presentkort på hööks för 500 kronor, riktigt välbehövt och är riktigt glad över det! :)
Hööks tycker jag om då man kan hitta det mesta där, kvalitén har jag inget att klaga om som många andra, antar att det har att göra med hur bra man sköter om sina saker ;)
Så imorgon när jag har gått ut med Zelma så åker hon och jag till Hööks på Värmdö marknad och jag har tittat runt lite och bestämt vad jag vill ha!
JH täcket, äntligen ska det bli mitt! 189 :-
Träningsväska. Min kompis har en sån och jag tycker att dom är otroligt bra och smidiga när man ska plocka upp godis eller fästa klickern vid! 29 :-
Reflexset. Jättebra reflexsätt för ben och hals. 99 :-
Och så självklart lite hästsaker. V-ringad tröja 99 :-
Pololinne. Jättefint att ha under en tvanlig tröja för att få bort "tävlingsstilen" lite. 99 :-
Allt detta går på 515 :- och då behöver jag bara lägga till 15 :- om jag hittar allt förstås! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0