Tiden som hundvakt har börjat!

Nu har jag fått hit Golden Retrievern Molle som jag ska vara hundvakt åt i 9 dagar tror jag att det är.
När matte hade åkt så pep han ganska mycket men sedan blev han intresserad av mina små tjejer. Han sprang runt och busade med Sessan jäääätte mycket och Sessan och Molle hade superkul. Sedan nosade han hela tiden på mina hundar så jag fick säga till honom då Salza och Sessan tyckte att det var lite jobbigt.  Gav mat och gick ut med alla tre hundarna samtidigt. Molle drog skit mycket men sen släppte jag mina hundar så gick jag med Molle i kopplet och då gick det bättre när jag kunde fokusera på honom.

Nu har han markerat ungefär 4 gånger inomhus och det har ALDRIG hänt förut enligt ägaren, antagligen för att jag har tikarna för han är på dom hela tiden så jag fick spärra för i hallen och sätta honom där i ungefär en timme.

Just nu så sitter han och piper och håller på med Sessan, skäller också. Nej nu ska jag gå och se till dom!


en bild på Molle från när vi var på hundcentret och busade!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Samma här! :)

2011-12-28 @ 23:03:24 / URL: http://johannaobeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0