upptagen

Imorgon kommer bloggen förhoppningsvis uppdateras för fullt! Min vecka har varit fulladdad med saker såsom plugg (sista veckan innan jullovet), varit på middag, flyttat från pappa till mamma och så har min pojkvän flyttat till en lägenhet vilket har gjort att jag var där hela torsdagen och hjälpte till och åkte till ikea, handlade, fixade och sov där! Igår gick vi sent i  skolan och det var långt hem från studiebesöket och när jag kom hem så var det dags för en överasskningsfest för en av mina kompisar så då var jag bara hemma i 5 minuter innan jag åkte dit. Var där till 1 på natten och sen var jag tvungen att åka hem och baka eftersom att vi skulle fika med gruppen i stallet idag. Så jag la mig 3 och gick upp 7 och så var det bara fulla rullar! Nu ska jag snart åka iväg till pojkvännens lägenhet och ha filmkväll där med min kompis Linnea! :)
Så imorrn så blir det bättre här på bloggen, håll ut! Min bloglust ligger på topp! :)

Kommentarer
Postat av: EricaPerzzon

Fullt upp ser jag!:) Söt vovve:)



/E

2011-12-17 @ 20:49:02 / URL: http://ericaperzzon.se/
Postat av: Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Sv; Jag instämmer! Dock inte min fina katt (:

2011-12-18 @ 17:46:02 / URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0